Modlitwa Metatrona Bartka K


Błogosławiona radość otwiera me serce,
radosne szczęście rozkwita we mnie.
Uwielbiam siebie w każdy swoim czynie uwielbiam siebie w każdej mojej chwili.
radosne czczenie źródła jest moim istnieniem.
Znajduje swą drogę poprzez swoje życie.
Otwarta uczciwość wita moją duszę.
Z dobrotliwą siłą podążam w swoją stronę.
Ujawniam swą miłość każdemu bratu, by rozumieć, że czcić źródło to doświadczać siebie.
Na swojej drodze okrywam zbawienie,
widząc w swym spojrzeniu spojrzenie ojca na mnie.
Podążam niezłomnie poprzez nieskończoność,
noszę mą prawdę w moim sercu skrytą.
Ujawniać prawdę w sobie doskonale, aby dzielić się szczęściem, które zawsze miałem.
Ujawniać błogosławieństwo, zrozumiane jasno.
Dając i przyjmując łączę się z boskością,
poznając siebie, poznaje życzliwość.
Obecność najwyższego w jedności ze sobą.